Volgers

maandag 3 december 2018

Winnaar en Top 3, Challenge 4

Hallo allemaal,
Hier zijn we met de uitslag van de Challenge

JUBILEUM + HARTJES
ANNIVERSARY + HEARTS

Jullie hebben allemaal je best gedaan en mooie kaartjes gemaakt, waarvoor onze hartelijke dank !
Zoals altijd is het moeilijk om daaruit een keuze te maken, maar het is toch gelukt.

De winnaar van de maand november is :
#6
Nelleke
Gefeliciteerd !
 
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, KARIN, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 december)
Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge Januari 2019
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen aan mij meedelen.


 Congratulations !
 
The winners badge in our right sidebar is for you,
you can take it to your blog.
To receive your prize, from our sponsor  Beccy's Place
you can send me, KARIN  an email (before 15th december !)
If you want to be Guest Designer for my next challenge January 2019
let me know that in that same email.


Dan nu over naar de 
TOP 3

#19 GerJanne

#12
Rosina

#26
Marga


 Dames gefeliciteerd !
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Ik zou het fijn vinden als jullie voor mijn volgende challenge (Januari 2019)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
Stuur mij, KARIN,  een mailtje.

Congratulations !
You can take the Top 3 badge from our right sidebar.
If you want to be Guest Designer for my next challenge (January 2019),
Please contact me, KARIN, by e-mail.


Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $10.00AU gift certificates
te besteden in haar online store

Als extraatje laat ik jullie nog het kaartje zien wat ik zelf heb gemaakt voor mijn man
voor ons 40 jarig huwelijk :

En ondertussen is onze nieuwe Challenge gestart met als thema :

KERST + HULSTBLAADJES
CHRISTMAS + HOLY LEAVES

Je kan  HIER je kaartjes inleveren tot 
31 december  ( 12.00 u GMT ) 

Let op :Je moet wel volger zijn van dit Challengeblog om voor een prijsje in aanmerking te komen ! 

Groetjes,
Karin. 

9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Dames,
    Allemaal van harte gefeliciteerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat mijn kaart bij de top 3 is gekomen.
    Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, dat ik de winnaar ben. Superleuk. Ik heb een mail gestuurd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk mijn kaart in de top 3 te zien staan! Dank jullie wel.
    Ik zie alleen niet hoe ik de banner mee kan nemen naar mijn eigen blog. Ik zoek het even uit en als het niet lukt kom ik even terug...
    Andere dames en vooral Nelleke: proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dames gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering en Nelleke met je prijs!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen