Volgers

zaterdag 15 december 2018

Gast Designers challenge 5

Hallo allemaal,

Aan de winnaars en Toppertjes van mijn vorige challenge vroeg ik 
of  ze voor mijn volgende challenge Gast Designer  wouden zijn.
Iedereen vond het leuk om te doen en wij waren heel blij met hun mooie kaarten.
Dankjewel Ellen, Daphne, Martha en Annie.

Laat je inspireren door hun prachtige kaarten
en doe mee aan onze lopende challenge

KERST + HULSTBLAADJES
CHRISTMAS + HOLLY LEAVES



Ellen




Annie

Allemaal zo verschillend en zo mooi gemaakt.
Bedankt dames, hier zijn we echt heel blij mee.

Nog tot 31 december (12.00 GMT)
kan je  deelnemen aan deze challenge.
Plaats  HIER je kaart(en) / creatie(s).
Groetjes,
Carla & Karin

5 opmerkingen:

  1. Prachtige inspiratiekaarten hoor!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt dames, daar zijn we ontzettend blij mee.
    Jullie mooie werk zullen onze volgertjes wel inspireren.
    Bedankt om onze Gast Designers te zijn.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carla en Karin
    Ik vond het leuk om gastdesigner te zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om te zien dat we alle 4 heel iets anders hebben gemaakt!
    Ik heb het met plezier gedaan!
    Jullie bedenken leuke challenges, met dat dubbele thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen