Volgers

donderdag 3 oktober 2024

Winnaar en Top 3 Challenge 74 ( september )

 Hallo allemaal,


Vandaag is het zover dat we de winnaar en Top 3 bekend maken van de Challenge 

SCHETS + KERST

SKETCH + CHRISTMAS


Eerst dacht ik dat wordt een rustige maand, maar de laatste dagen kwamen jullie in actie na een oproep op Carla's blog. 

Iedereen hartelijk dank voor de deelname.

Als winnaar heb ik gekozen voor :

Angélique # 5


Angélique, proficiat met je mooie kaartje. De winnaarsbadge in de rechterkolom mag je meenemen naar je eigen blog.
 Je mag mij ( Karin) een mailtje sturen om je prijsje op te vragen : een voucher om digisetjes uit te zoeken bij Beccy's Place. ( Uiterlijk 15 oktober a.s. )
ook nodig ik je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( oktober ), laat dit ook even weten in dat mailtje als je dat wilt dan stuur ik je het thema door.

Dan nu over naar de 
Top 3 
in willekeurige volgorde :







Joke, Marleen en Marjolijn, proficiat met jullie mooie kaartjes.
De badge Top 3  in de rechterzijbalk mogen jullie meenemen naar jullie eigen blog.
Ik nodig jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( oktober )
Stuur mij een mailtje en ik laat jullie weten wat het thema zal zijn.

Met dankt aan onze sponsor 
Beccy Muir van 

Zij schenkt aan de winnaar een voucher ad
20AU $ 
om digisetjes uit te zoeken in haar

Ondertussen is de nieuwe Challenge begonnen


kunnen jullie er alles over lezen.














1 opmerking:

  1. Wat leuk dat mijn kaart als winnaar is gekozen! Mail komt eraan.
    Gefeliciteerd dames met jullie topplaatsjes.

    BeantwoordenVerwijderen