Volgers

zaterdag 3 augustus 2024

Winnaar en Top 3 Challenge 72 ( juli )

 Hallo allemaal,


Wat een inzendingen afgelopen maand, zoveel en allemaal zo mooi.

Ja ik heb ze allemaal bekeken en mijn keuze gemaakt.

Iedereen bedankt voor jullie deelname maar .. er kan er maar 1 de winnaar zijn met het thema 

ALLES MAG

ANYTHING GOES


Winnaar :

Angela # 55


ANGELA, proficiat met je mooie kaartje. Je man de badge voor de winnaar uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog. Om je prijsje op te vragen, een voucher  van onze sponsor  Beccy's Place mag je mij ( Karin ) een mailtje sturen. ( uiterlijk 15 augustus
Ook nodig ik je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( september )
Mocht je dat graag willen doen, laat me dat ook weten in dat mailtje.


Dan nu over naar de 
Top 3 :








JOSÉ, NELLEKE EN TRIJNTJE,
gefeliciteerd met jullie mooie kaartjes.
Jullie mogen de badge Top 3 uit de rechterzijbalk meenemen naar jullie eigen blog.
Ik nodig jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( september )
Mochten jullie dat graag willen, stuur me een e-mail dan stuur ik jullie het thema door.



Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
Zij schenkt de winnaar een voucher ad 20 AU$ om digistempels uit te zoeken in haar WEBSHOP


Ondertussen is onze nieuwe Challenge al gestart.

kunnen jullie er alles over lezen.

Groetjes,


















5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, wat leuk dat mijn bloemige kaart een top 3 plekje heeft gekregen. Dank jullie wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke verrassing dat mijn label in de top 3 staat. Ik heb je al een mail gestuurd. De andere dames ook gefeliciteerd. Groetjes van Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dames gefeliciteerd met jullie topplekje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allen van harte gefeliciteerd! Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel dat mijn kaart in de top 3 staat. Gefeliciteerd iedereen. Grt Jose

    BeantwoordenVerwijderen