Volgers

maandag 3 juni 2024

Winnaar en Top 3 Challenge 70 ( mei )

 Hallo allemaal,


Vandaag heb ik voor jullie de winnaar en de Top 3 van de Challenge 

ZET EEN HOEDJE OP + EMBOSSING

PUT YOUR HAT ON + EMBOSSING


Niet overdreven veel inzendingen maar jullie hebben allemaal jullie best gedaan, waarvoor onze dank dat jullie hebben deelgenomen.


De winnaar is :

Eri # 17



Eri, proficiat met je mooie kaartje.
Om je prijsje, een voucher om digistempels uit te zoeken bij  onze sponsor Beccy Muir, in ontvangst te nemen, mag je mij ( Karin ) een mailtje sturen. ( Uiterlijk 15 juni )
Ook nodig ik je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( Juli )
Laat dit dan ook even weten in dat mailtje. s.v.p.
De badge 'winnaar' uit de rechterzijbalk mag je meenemen naar je eigen blog.


Dan nu over naar de 
TOP 3








Diny, Karien,
proficiat met jullie mooie kaartjes.
Jullie mogen de badge 'Top 3 ' uit de rechterzijbalk meenemen naar jullie eigen blog.
Ik nodig jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( juli ) 
Stuur me een mailtje, dan laat ik jullie weten wat het thema zal zijn.

Liliane,
congratulations with your beautiful card.
You can take the badge 'Top 3 ' to your own blog.
I invite you to be guestdesigner for my next Challenge ( july)
If you want that please send me an email and I will let you know what the theme will be.


Met dank aan onze sponsor Beccy Muir,
zijn stelt een voucher ad $AU 20,00 ter beschikking om digistempels( setjes zijn in kleur en in zwart/wit )  uit te zoeken in haar 



Ondertussen zijn we een nieuwe Challenge gestart,

kunnen jullie er alles over lezen.











2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik id de top 3 sta....dankjewel!
    Gefeliciteerd ook aan de andere winnaars.
    Ik heb inmiddels een mail gestuurd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wow, wat een verrassing dat jullie mijn kaart gekozen hebben. Dank je wel! Diny, Karin en Liliane gefeliciteerd met jullie toppers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen