Volgers

woensdag 3 april 2024

Winnaar en Top 3 Challenge 68 ( maart )

Hallo allemaal,


Hier zijn we met de uitslag van onze Challenge

DIER + KLEURENPALET

ANIMAL + COLOUR SCHEME

    Prachtige inzendingen en zoals altijd moeilijk om een keuze te maken.

Iedereen alvast bedankt voor jullie deelname.

De WINNAAR is :

Astrid # 24 


ASTRID gefeliciteerd met je mooie kaartje. De badge winnaar in de rechterzijbalk mag je meenemen naar je eigen blog. Om je prijsje, een voucher om digistempels uit te zoeken bij Beccy's Place
, op te vragen mag je mij een mailtje sturen. Ik nodig je ook uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( mei ) . Mocht je dat graag willen, laat het me dan ook weten via dat mailtje, dan geef ik je het thema door.
( Uiterlijk 15 april ) 

Dan nu over naar de Top 3 in willekeurige volgorde







MARFIEN, ELLEN en HENRIËT, proficiat met jullie mooie kaartjes,
Jullie mogen de badge Top 3 meenemen naar jullie eigen blog.
Ik nodig jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( mei )
Als jullie dat graag willen, stuur me een mailtje, dan geef ik jullie het thema door.
kvdamme58@gmail.com

Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt onze winnaar een 
$20.00 AU gift certificate
om digisetjes uit te zoeken in haar



Voor degenen die niet in de prijzen zijn gevallen, volgende keer weer een kansje. 
Onze nieuwe Challenge staat al online,
kan je er alles over lezen.

groetjes,
Karin en Carla.













3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb met mijn kerstkaart. De andere dames ook gefeliciteerd met de Top 3 notering.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat mijn kaartje in de top 3 staat. Alle anderen ook gefeliciteerd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Astrid en de top 3 dames !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen