Volgers

zaterdag 3 februari 2024

Winnaar en Top 3 Challenge 66 ( januari)

 Hallo allemaal,


Vandaag maken we de winnaar en de Top 3 bekend van onze vorige Challenge :

HART(JES) + SPECIAAL KAARTMODELLETJE

HEARTS + SPECIAL CARD SHAPE

Niet overdreven veel inzendingen deze keer maar toch allemaal stuk voor stuk prachtige kaartjes.


De winnaar is :

Aartje # 8


Aartje, proficiat met je mooie kaartje, echt leuk gemaakt !
Om je prijsje, een voucher om digistempels uit te zoeken bij Beccy, in ontvangst te nemen, mag je mij ( Karin) een mailtje sturen. Dit kan tot uiterlijk 15 februari.
Je mag de badge 'winnaar' uit onze rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.
Ook nodig ik je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( maart )
Laat dit even weten in je mailtje s.v.p. dan geef ik je door wat het thema zal zijn.



Dan nu de top 3 in willekeurige volgorde :







Niki, GerJanne en Rina, proficiat met jullie Top 3 plaatsje !

Jullie mogen de badge Top 3 meenemen naar jullie eigen blog.
Ik nodig jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( maart )
Stuur mij een mailtje en ik laat jullie weten wat de opdracht zal zijn.



Met dank aan onze sponsor 

Zij stelt een voucher van 20 AU$ beschikbaar voor de winnaar
om digistempels uit te zoeken in haar WEBSHOP




Ondertussen is de nieuwe Challenge gestart,
lezen jullie er alles over.

groetjes,
Karin en Carla.











7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat mijn kaart gewonnen heeft. Ik zal gelijk een mailtje sturen. Prachtige top 3!
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat ik in de top 3 sta! Aartje ook proficiat en de andere toppers ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, leuk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats to the winner and Top 3
    Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aartje en top 3 dames hartelijk gefeliciteerd !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijke felicitaties voor de winnares
    en de dames van de TOP 3 !
    mailtje is onderweg...
    Groetjes van Monique (niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen