Volgers

zondag 3 december 2023

Winnaar en Top 3 Challenge 64 ( november )

Hallo allemaal,


Vandaag zien jullie de uitslag van onze vorige Challenge :

Maak een kaartje met iets erop wat begint met de letter/ Create a card with something on it which starts with the letter

I


En wat hebben jullie leuke kaartjes gemaakt, zo mooi dat het moeilijk was om eruit te kiezen.

Allemaal hartelijk bedankt voor de deelname !


De winnaar is :

Elle- Jeanne # 26

Met de I van Iglo en IJs


Elle-Jeanne, proficiat met je mooie kaartje. Je mag de winnaarsbadge uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog. 
Om je prijsje, een voucher van Beccy om digistempels uit te zoeken in haar WEBSHOP in ontvangst te nemen, mag je mij ( Karin ) een mailtje sturen ( vóór 15 december a.s. )
Ook nodig ik je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( januari 2024 )
Geef dit dan ook door in je mailtje s.v.p.



Dan nu 
nummer 1 van de Top 3 :


met de I van IJsprinses


Angélique, proficiat met dit schattig kaartje.
Voor jou ligt er een verrassingspakketje klaar. Stuur mij ( Karin ) een mailtje met je adres, dan stuur ik het je op.
Je mag de Top 3 badge uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.
En als je graag gastdesigner wilt zijn voor mijn volgende Challenge, laat me dat even weten in dat mailtje, dan stuur ik je het thema voor de maand januari 2024 door.


Op de 2e plaats :


met de I van Ice and Ink


Op de 3e plaats :


met de I van IJsbeer


Kitty, congratulations with your lovely card,
You can take the Top 3 Badge to your own blog, and I invite you to be my guestdesigner for my next Challenge ( januari 2024 ).
If you want that, please send me an email and I will let you know the theme for that month.

Karien, proficiat met je mooie kaartje,
Je mag de top 3 badge meenemen naar je eigen blog, en ik nodig je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( januari 2024 )
Stuur me een mailtje als je dat graag wilt, dan geef ik je het thema door.


Met dank aan onze sponsor

Beccy Muir van Beccy's Place

Zij stelt een voucher ad
20$AU 
beschikbaar om digistempels uit te zoeken .


Ondertussen is onze nieuwe Challenge begonnen, 


kunnen jullie er alles over lezen.


groetjes,
Karin en Carla.








3 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk dat mijn kaartje als winnaar is gekozen.
    Dankjewel Dames.
    Ook de andere winnaars gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat cool! Dankjulliewel, ik stuur een mailtje.
    Gefeliciteerd Elle-Jeanne, Kitty en Karien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for the Top 3 pick! You made my day! Big congrats to the other picks and to the lucky winner as well! All of the cards are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen