Volgers

vrijdag 1 september 2023

Challenge 62 ( september )

 


Hallo allemaal,

Hier jullie host Karin met de nieuwe Challenge.
Leuk om te zien dat er veel inzendingen waren afgelopen maand.
Jullie kunnen vast raden wat het thema wordt deze keer voor het jubileum :

Graag zien we iets op je kaartje/creatie  wat begint met de letter
We want to see something on your card/project which starts with the letter

R

En hier heb ik wat voorbeeldjes :

roos, rendier, robot, regenboog, restjes
ribbon, red, rocker card, rainbow.

Graag bij jullie kaartje het woord vermelden waar je voor hebt gekozen s.v.p. 

Carla en ikzelf hebben een voorbeeldje voor jullie gemaakt :

CARLA

begint met de letter R van  Roos en Rood


gemaakt met de digiset 'Shabby Chic' van Beccy


KARIN

begint met de letter R van Rugzak


gemaakt met de digiset 'First day Jitter' van Beccy.


en ook onze sponsor Beccy  heeft een kaartje gemaakt :

begint met de letter R van Raspberries 


gemaakt met de digiset 'Just dessert ' 

Ook deze keer is er een voucher beschikbaar voor de winnaar
en voor de nummer 1 van de top drie een verrassing.

Let op : je moet volger zijn van ons blog om kans te maken om gekozen te worden als winnaar of in de Top 3  en je mag maximaal drie keer meedoen.

Met dank aan onze sponsor 

die een voucher ad
20.00 AU$
beschikbaar stelt voor de winnaar


Tot 30 september a.s.  12.00 uur GMT kunnen jullie meedoen.

Veel succes ! 

Karin en Carla.









5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten weer met de letter R. Genoeg inspiratie zou ik zeggen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie voorbeeldkaarten, alle drie.
    Ja, omdat we het al konden raden heb ik speciaal voor deze challenge op de kaart die ik vandaag geplaatst heb gezorgd voor een woord die met een R begint

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten dames en leuke nieuwe challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de C veranderd in een R op mijn kaartje. (sorry had mijn lijst niet helemaal bijgewerkt haha)
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla Bedankt voor je bericht. ik heb even een nieuwe link.(heb er alleen niet de r van roodborstje bijgezet. ) sorry voor het ongemak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen