Volgers

donderdag 3 augustus 2023

Winnaar en Top 3 Challenge 60 ( juli )

 Hallo allemaal,


Wat een overweldigend succes was de vorige Challenge :

IETS WAT BEGINT MET DE LETTER/ SOMETHING WHICH STARTS WITH THE LETTER

C

Echt leuk dat jullie zo massaal mee hebben gedaan, maar uit zoveel inzendingen een winnaar uit kiezen was ook niet makkelijk voor me.

Uiteindelijk heb ik volgend kaartje uitgekozen :


Lia #53


Lia, hartelijk gefeliciteerd ! Je mag de badge winnaar uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog. Om je prijsje, een voucher om digistempels uit te zoeken bij Beccy's Place, mag je mij een mailtje sturen ( uiterlijk 15 augustus ). Mocht je ook zin hebben om gastdesigner te willen zijn voor mijn volgende Challenge, laat me dat ook even weten dan.

En dan nu de Top 3 :

Op de eerste plaats :







2e plaats :



3e plaats :







Nelleke,
Proficiat met je mooie kaartje. Je mag mij een berichtje sturen met je adres, dan stuur ik je een leuke verrassing. ( voor 15 augustus a.s. ) En ik nodig je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( september ). Mocht je dat willen, laat me dat ook even weten per mail, dan geef ik je door wat het thema zal zijn.


 Natascha en Deanne , proficiat met jullie top plaatsjes. Ik nodig jullie ook uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( september ) 
Stuur me een berichtje en ik laat jullie weten wat de opdracht zal zijn.

Deanne, congratulations . I invite you to be my guest designer for my next Challenge ( september )
If you want that, please send me an e-mail, and I will let you know what the theme will be.


Ook is er voor jullie een badge Top 3 in de rechterzijbalk, die jullie kunnen plaatsen op je eigen blog.

Met dank aan onze sponsor 
Beccy Muir van


Zij schenkt de winnaar een voucher ad
$AU 20.00 
om digistempels uit te zoeken in haar



Niet bij de winnaars ? Kijk dan vlug naar de  Nieuwe challenge

Groetjes,
Karin en Carla.












2 opmerkingen:

  1. O, wat leuk dat mijn kaart de winnaar van de challenge is. Beccy heeft zo leuke digi's: daar ben ik erg blij mee. Dank je wel!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke leuke kaarten! Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen