Volgers

woensdag 20 april 2022

Reminder challenge 45 (April)

 Hallo allemaal,

Vandaag plaatsen wij nog een reminder 
voor  onze lopende challenge :

"LAAT JE INSPIREREN DOOR EEN FOTO + GEEN TEKST"

"BE INSPIRED BY A PHOTO + NO TEXT"

De reminder is zeker nodig, want helaas zijn er
nog heel weinig deelnemers.
En ik dacht, een foto die je zelf mag uitkiezen,
dat kan toch niet moeilijk zijn.
Je maakt het jezelf zo moeilijk 
of zo gemakkelijk als je zelf wil.

Bekijk  HIER de opdracht nog eens 
en vergeet niet om je foto mee op je Blog te plaatsen.

Karin en ik zorgen voor nog wat inspiratie.

CARLA
(Ik heb mij laten inspireren door deze foto,
die ik ooit tijdens een vakantie genomen heb)

Gemaakt met het clear stamp setje "Smooth Seas" van
Beccy's Place. Ook verkrijgbaar in digital stamps.


KARIN
(Karin liet haar inspireren door een mooie foto uit een tijdschrift)


Gemaakt met de digital stamp set
"Super Fairy Wren" van Beccy's Place

We zouden het heel fijn vinden
om nog wat meer inzendingen te zien binnenkomen.

Deelnemen kan  HIER tot en met
30 april, 12.00 uur.

Groetjes,
Carla en Karin







2 opmerkingen: