Volgers

vrijdag 3 september 2021

Winnaar en Top 3 challenge 37(Augustus)

  Hallo allemaal,

Wat hebben we mooie creaties zien binnenkomen
voor ons thema

ALLES MAG
ANYTHING GOES

Het was heel leuk om te zien en
ik wil alle deelnemers bedanken.

Het was weer niet gemakkelijk 
om een Winnaar en Top3 er uit te kiezen.
Toch gelukt en hieronder zien jullie het resultaat.

WINNAAR:

ANITA Gefeliciteerd !
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, CARLA, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 september)
Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge (oktober)
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen in je mail aan mij meedelen
en krijg je de leuke opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com

TOP 3
#89 COLINDA




COLINDA en GERJANNE  Gefeliciteerd !
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Ik zou het fijn vinden als jullie allemaal voor mijn volgende challenge (oktober)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
dan mag je mij, CARLA hiervoor contacteren via e-mail
en krijgen jullie de leuke opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com

JACKIE
 Congratulations !
You can take the Top 3 badge from our right sidebar.
If you want to be Guest Designer for my next challenge (October),

Please contact me, CARLA, by e-mail
then you will receive the theme.

Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $20.00AU gift certificates
voor digital stamps (setjes zijn ingekleurd, blanco en teksten)
te besteden in haar Online Store

Ondertussen is onze nieuwe challenge al gestart.
HIER  kunnen jullie inzenden.

Groetjes,
Carla

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dank jullie wel!! Anita, Gerjanne en Jackie ook gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal! Prachtige kaartjes.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, mooie winnende kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten!
    Van harte voor de winnaars!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie winnende en top 3 kaarten hebben jullie uitgekozen! Gefeliciteerd allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat gaaf. Dankjewel dat mijn kaart heeft gewonnen. De andere dames ook gefeliciteerd met de top 3
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen