Volgers

dinsdag 3 augustus 2021

Winnaar en Top 3 Challenge 36 ( juli )

 Hallo allemaal,

Hartelijk dank dat jullie zo massaal hebben meegedaan aan de Challenge 

ALLES MAG / ANYTHING GOES

    afgelopen maand. Maar.... dat maakt het mij wel extra moeilijk om uit al deze prachtige inzendingen een keuze te maken.

Als WINNAAR  heb ik gekozen voor dit mooie kaartje van 

CHRISTA # 27


Christa, jij mag de winnaars badge uit de rechterkolom meenemen naar je eigen blog.

Om je prijsje, een voucher van onze sponsor Beccy's Place in ontvangst te nemen, mag je mij  ( Karin ) een mailtje sturen ( uiterlijk 15 augustus a.s. )

Wil je graag gastdesigner zijn voor mijn volgende Challenge, geef dit dan ook even door in dit mailtje, dan stuur ik je de opdracht voor september door.

kvdamme58@gmail.com


En nu over naar de

TOP 3

met deze keer een extraatje i.v.m. ons 3-jarig bestaan

Bernadet # 51


Cindy # 70


Crealientje #110


Bernadet, Cindy en Crealientje, proficiat met jullie mooie kaartjes. Jullie mogen de Top3-badge uit de rechterkolom meenemen naar jullie eigen blog.

Jullie mogen mij,(Karin ) een mailtje sturen met jullie adres, dan komt er een verrassingspakketje jullie kant op. Ook nodig ik jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge  (september ). Geef dit dan door in dat mailtje als je dat wilt.( uiterlijk 15 augustus )

kvdamme58@gmail.com


Met dank aan onze sponsor Beccy Muir

Zij schenkt de winnaar een voucher ad $20,00 AU

om digistempels uit te zoeken in haar webshop


Ondertussen is onze nieuwe Challenge gestart, die kun je  HIER  vinden.


groetjes,

Karin.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik heb gewonnen. Heel erg bedankt. Ook gefeliciteerd voor de top3.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen gefeliciteerd!
    Dank jullie wel dat ik in de top 3 ben gekomen.
    Helemaal happy!!!
    Ik stuur een mailtje :)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke verrassing dat mijn kaartje in jullie top 3 is gekozen. Dank je wel!
    Proficiat voor de andere dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke winnende kaart en top 3! Van harte allemaal. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte voor de winnaars
    Allemaal topkaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof dat ik in de top 3 mag staan! Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal Xx
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen