Volgers

maandag 3 mei 2021

Winnaar en Top 3 challenge 33 (april)

 Hallo allemaal,

Wat hebben we mooie creaties zien binnenkomen
voor ons thema

MOODBOARD + PARELS en / of STRASS STEENTJES
MOODBOARD + PEARLS  and / or RHINESTONES

Heel leuk om te zien en
ik wil alle deelnemers hiervoor bedanken.

Dat maakte het dan ook weer niet gemakkelijk 
om een winnaar en Top3 er uit te kiezen.
Toch gelukt en hieronder zien jullie het resultaat.

WINNAAR:
ELLE-JEANNE Gefeliciteerd !
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, CARLA, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 mei)
Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge (JUNI)
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen in je mail aan mij meedelen
en krijg je de leuke opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com

TOP 3

#13 Jantine

GERJANNE, JANTINE en NATASCHA Gefeliciteerd !
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Ik zou het fijn vinden als jullie allemaal voor mijn volgende challenge (JUNI)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
dan mag je mij, CARLA hiervoor contacteren via e-mail
en krijgen jullie de leuke opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com

Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $20.00AU gift certificates
voor digital stamps (setjes zijn ingekleurd, blanco en teksten)
te besteden in haar Online Store

Ondertussen is onze nieuwe challenge al gestart.
HIER kunnen jullie inzenden.

Groetjes,
Carla

















4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat mijnkaartje is gekozen als winnaar .
    Dank je wel dames .
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Ik stuur een mailtje .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat ik in de top 3 sta! Elle Jeanne gefeliciteerd met je winnende kaart! Jantine en Natascha ook van harte!
    Ik stuur een mail hoor. Gastdesigner vind ik altijd een eer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats to the winner and Top 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte allemaal dames! Wat een mooie kaartjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen