Volgers

maandag 1 februari 2021

Challenge 31 (Februari)

 Hallo allemaal,

Deze maand is het weer aan mij, Carla,
om een nieuw thema aan te kondigen.
Een opdrachtje dat we nog niet gehad hebben 
op ons challengeblog namelijk deze:

LIFT EEN KAART + GEBRUIK EEN ANDERE HOOFDKLEUR
BE INSPIRED BY A CARD + USE ANOTHER COLOUR

Een woordje meer uitleg hierover:

De kaart die je gaat  liften mag er eentje van jezelf zijn,
eentje die je van iemand ontvangen hebt of
kies er gewoon eentje uit via internet.
Let er wel op dat je een andere hoofdkleur gebruikt,
want dat is het tweede deel van de opdracht.
In je blogbericht laat je ons de 2 kaarten zien en 
schrijf er ook bij welke oud en nieuw is.
Eventueel mag je bij de oude kaart 
ook nog bijschrijven van wie die is.

°°°°°°°°°
A word of explanation about this:

The card you are going to make can be one of your own,
one you received from someone or
just pick one from the internet.
Make sure you use a different main color,
because that is the second part of the assignment.
In your blog post you show us the 2 cards and
also write what is old and new.
If you don't understand,
don't hesitate to ask us what we mean.


Hieronder zien jullie onze voorbeeldjes:
Here we are with examples that we have made:

CARLA
OUD: een kaart van mezelf die ik ga liften

NIEUW: van rood naar blauw
Gemaakt met de digital stamp "Hydrangea",
van Beccy's Place die helaas niet meer te verkrijgen is.

KARIN
OUD: eigen kaart van Karin om te liften

 
NIEUW: van rose naar paars
Gemaakt met Beccy's digital stamp setjes "Just Dessert" (taartje) +
"Final Roll" (vlag) bewerkt.


Tot 28 februari 12.00 uur (GMT) kan je deelnemen aan deze challenge.
Max. 3 inzendingen.
Alleen als je volger bent kan je uitgekozen worden als winnaar of voor een Top3 plaatsje.

Onze sponsor is Beccy Muir van Beccy's Place

Jullie kunnen hieronder jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen
We zijn benieuwd naar de mooie inzendingen.
Groetjes,
Carla & Karin


Deelnames ingezonden via e-mail:

SYLVIA HOEKMAN (09/02/2021)
Oud: de te liften kaart van Sandra Huiskens

Nieuw: door Sylvia Hoekman gemaakt











12 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, en mooie voorbeeldkaarten
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden , leuke challenge.
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge en mooie inspiratie-kaarten dames.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging, Carla en Karin!
    Ik ga serieus opnieuw proberen mee te doen, het is me al een poosje niet gelukt...
    Mooie kaarten hebben jullie gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cahllenge hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge, wat een andere kleur al niet kan doen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke voorbeeldjes Carla en Karin
    Ik doe ook mee fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie voorbeeldkaarten en wat een leuke challenge. En Carla, bedankt dat je aangaf dat ik mijn kaart nog niet gepost had. Er hing wel een briefje op mijn computer, maar het was vandaag zo'n rare dag dat ik helemaal vergeten was mijn kaart te posten.
    (Mijn voorgaande reactie heb ik verwijderd, omdat er een mega typefout in zat) Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for the challenge and beautiful inspiration! I was inspired by my own card and used Beccy's Place images on both cards (old and new) - entry #31. Thanks for inspiring!

    BeantwoordenVerwijderen