Volgers

donderdag 1 oktober 2020

Challenge 27 (Oktober)

  Hallo allemaal,

 Deze maand ben ik, Carla,
jullie hostess voor de challenge.
Voor het nieuw thema heb ik gekozen voor:

 CONDOLEANCE + CAS
CONDOLEANCES + CLEAN AND SIMPLE 

Kaartjes die we spijtig genoeg ook nodig hebben.
Wanneer je ze zelf maakt,
worden die toch nog meer gewaardeerd.
Dus een goede reden 
om een voorraadje aan te leggen.

Hieronder zien jullie onze voorbeeldjes,
ze kunnen jullie misschien wel inspireren.

CARLA

Gemaakt met digital stamp set 
"Lovely Lilies" van Beccy's Place


KARIN

Gemaakt met digital stamp set 
"Fallow Fields" van Beccy's Place

Je kan met max. 3 kaartjes deelnemen aan deze Challenge tot 
31 oktober 12.00 uur (GMT)

Onze maandelijkse sponsor is
Beccy schenkt aan de winnaar
een Gift Voucher  van $20.00
voor aankopen van digital stamps

To our different language friends: please use the translate button ! 

Jullie kunnen hieronder jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen
We zijn benieuwd naar al jullie kunstwerkjes.

Groetjes,
Carla en Karin





 


10 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten DT
    Ik vind het wel goed dat dit thema ook eens gebruikt wordt in een challenge.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige kaarten hebben jullie zelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten
    En het thema is goed te doen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely cards. As you say, good to have some of these put aside for when you need them.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn 1e kaartje net geplaatst. Misschien denken jullie: dit is geen condoleancekaartje maar ik vind het een afscheidskaartje voor een leven wat niet mocht uitgroeien tot een mooi mens. In die zin vind ik het een condoleancekaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal hele mooie voorbeeldkaarten
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden voor deze uitdaging. Ik maak ze niet vaak maar laatst was ik toch blij dat ik er een had liggen. Het is toch net wat persoonlijker. Groetjes van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn bijdrage staat erbij, ik weet niet of hij CAS genoeg is anders verwijder hem maar...Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen