Volgers

maandag 3 augustus 2020

Winnaar en Top 3 Challenge 24 ( juli )

Hallo allemaal,


Hier zijn we met de uitslag van de Challenge 

ALLES MAG/ ANYTHING GOES

over de maand juli.


Iedereen hartelijk dank voor alle prachtige creaties en kaartjes die jullie hebben gemaakt.
Dit maakte het mij weer extra moeilijk om uit de meer dan 100 inzendingen een keuze te maken.

Daar gaat ie dan :

WINNAAR IS :



Astrid, van harte gefeliciteerd met deze schitterende creatie.
Je mag de winnaarsbadge uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen mag je mij ( Karin ) een mailtje sturen.
Laat me dan ook gelijk weten of je Gastdesigner wilt zijn voor mijn volgende Challenge (september) dan stuur ik je de opdracht toe. 


Dan nu over naar de

TOP 3











Karthika, Margreet en Nicolette, proficiat met jullie prachtige kaartjes/creaties.
Jullie mogen de Top 3 - badge uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.
Ook jullie nodig ik uit om Gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( september )
Mocht je dat willen doen stuur me dan aan mailtje ( Karin ) dan geef ik jullie het thema door.

Karthika, congratulation with your wonderful creation. 
You may take the Top 3 - badge on the right side bar to your own blog.
I invite you to be our Guest Designer for my next Challenge ( September ).
If you want to do that, please send me an e-mail, and I give you all the information.

Met dank aan onze sponsor 
Zij schenkt de winnaar een voucher ad 
$ 20,00 AU
om digistamps aan te schaffen in haar 


Ondertussen is onze nieuwe Challenge begonnen

kunnen jullie je kaart(jes) en creatie(s)  plaatsen
tot 
31 augustus 12.00 u GMT

groetjes,
Karin 
en Carla.

Dames, mocht ik niet direct op jullie berichtje reageren, mijn schoonmoeder is dit weekend overleden, dus ik heb momenteel even andere dingen aan mijn hoofd.

Ladies, if I don't react immediately on your mail, my mother-in-law is passed away this weekend, so I have other things to do for a while, sorry for it.

10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Carla en Karin
    van harte voor de winnaars, mooie creaties weer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats to the winner and Top Picks. Thanks for having me as a Guest Designer last month.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dankjewel. De andere dames gefeliciteerd, een mailtje komt er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes iedereen gefeliciteerd, en gecondoleerd met je schoonmoeder, veel sterkte toegewenst de komende tijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat mijn kaart in de Top 3 is gekozen. Proficiat voor Astrid, Karthika en Nicolette!
    Ik ga je mailen, Karin.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik als winnaar ben uitgekozen. Dames gefeliciteerd. Ik ga je gelijk mailen.

    Gecondoleerd met je schoonmoeder en heel veel sterkte toegewenst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks a lot for choosing my card :) Congratulations to the winner and other toppers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sorry for your loss, Karin. Praying that God brings you comfort.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allemaal , grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen