Volgers

zondag 1 december 2019

Challenge 17 (december)

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik, Carla,
weer voor een nieuwe challenge zorgen.
Onze allerlaatste voor 2019
en dat wordt:

TEKST + ROND  / CIRKELS
TEXT + ROUND / CIRCLES

Even een woordje uitleg hierover.

We vragen een kaart / project voor eender welke gelegenheid,
maar met een tekst erop dat  ietsjes meer is dan 2 woorden
zoals bvb. Gelukkige Verjaardag of Vrolijk Kerstfeest.

Met rond kan je heel ruim gaan.
Er moet iets rond te zien zijn,
hetzij bvb. een ronde kaartvorm,
minstens één of meerdere ronde snijmallen die je gebruikt,
ronde figuren op scrappapier, een ronde tekst, ...
Keuze genoeg toch ?
Je mag een tekstkaart maken,
maar ook een andere kaart, waar dan wel een gevulde tekst bijstaat.
Je mag gebruik maken van stempels, digital stamps, 3D-plaatjes,
stansjes, ponsjes, scrappapier, vanalles is mogelijk.

Ik ben echt benieuwd naar het resultaat.
Het kan voor iedereen heel verschillend zijn.
Verras ons met je creatie.

Onze voorbeeldkaartjes zien jullie hieronder:

CARLA



Gemaakt met de tekst uit de clear stamp sets 
"Sugar and Spice" en "Emu Parade" van Beccy's Place


KARIN

Gemaakt met de digital stamps 
"Spirit of Christmas" (bloem) en "Peace & Joy" (tekst) van Beccy's Place

Tot 31 december 12.00 uur (GMT) kan je deelnemen aan deze challenge.
Max. 3 inzendingen.
Alleen als je volger bent kan je uitgekozen worden als winnaar of voor een Top3 plaatsje.

Onze sponsor is Beccy Muir van Beccy's Place

To our different language friends: please use the translate button ! 

Jullie kunnen hieronder jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen
We zijn benieuwd naar al jullie kunstwerkjes.

Groetjes,
Carla & Karin

6 opmerkingen:

  1. leuke challenge weer dames!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin en Carla
    Leukevoorbeeldkaartjes, en leuke challenge!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie inspiratiekaartjes DTteam
    Fijne donderdag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees net de reactie van Carla op mijn blog..... Ik heb dus niet goed gelezen, ik dacht dat er echt meer tekst op de kaart moest zitten dan dat er op mijn "8" kaart zit. Anders had ik hem zeker gelinkt. Ik durfde niet.
    Ik doe altijd graag bij jullie mee, het lukt me vast nog om een nieuwe kaart te linten deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb mijn ronde kaart met tekst en borduur er zojuist bij gezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Jullie Karin en Carla de allerbeste wensen voor 2020 met weer veel creativiteit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen