Volgers

maandag 1 juli 2019

Challenge 12 ( juli)

Hallo allemaal,

Hier jullie DT Karin.

Niet te geloven maar Carlin's Kaartenparadijs bestaat al 1 jaar !

Wij bedanken iedereen die regelmatig of zomaar af en toe eens meedoet met onze Challenges. Soms zijn de thema's pittig, en soms helemaal niet. Dat kunnen we merken aan het aantal deelnemers bij sommige maanden.

Niettemin wij gaan door en starten het 2e jaar met een simpel thema.
Waarom ? Ten eerste omdat het zomer is en velen houden vakantie;
ten tweede omdat we hiermee ons 1 jarig bestaan willen vieren,
en ten derde : Let op ! Want naast de voucher die bestemd is voor de winnaar hebben we nog een verrassing in petto voor onze top 3 !

Dan nu over naar het thema van de maand juli :

ALLES MAG + ..... ALLES MAG ( dus geen extra opdracht )
( just ) ANYTHING GOES


Carla en ikzelf hebben ons best gedaan om een paar kaartjes voor jullie te maken als voorbeeld :

CARLA


gemaakt met de freebie   'cupcake strawberry' 

KARIN

gemaakt met de digisets 'Farm Fresh' en 'rosebouquet'


Nu is het aan jullie om een kaart of andere creatie te maken, maakt niet uit of je een plaatje, (digi)stempel of wat dan ook gebruikt erop.
Je mag tot 3 keer meedoen, 
je moet volger zijn van ons Challengeblog
en de overige regels vind je HIER


Je kan meedoen tot uiterlijk 31 juli a.s. 12.00 u GMT.

Met dank aan onze sponsor :


To our different language friends: please use the translate button ! 

Jullie kunnen hieronder jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen
 Veel succes !

groetjes,
Carla en Karin.


29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan en ontzettend leuk dat jullie nog door willen gaan. Aan het thema gaat het deze maand niet liggen ;)
    Lieve freubelgroetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een jaar alweer....van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Spannend zo'n verrassing :)
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd. 1 jaar wat gaat het snel.mijn kaart staat er al bij.... was eigenlijk voor jullie uitdaging van juni... maar nu toch alles mag.. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!
    Een verrassing is altijd leuk.
    Heb toevallig net een kaartje af...als het lukt ga ik vandaag een blog bericht in orde maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van CarlinsKaartenparadijs!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Karin en Carla
    Is dat alweer een jaar, niet te geloven.... wat gast de tijd toch snel!
    Van harte met dit jubileumpje, het is een leuk challengeblog!
    Ik ga vast en zeker weer mee doen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeldkaartjes dames.
    Groetjes xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met jullie 1-jarig bestaan.
    Prachtige inspiratiekaarten laten jullie weer zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jullie ook al een a jarig bestaan! Gefeliciteerd en zo leuk dat jullie ook dit blog zijn begonnen. Ik hoop dat jullie ook nog lang doorgaan.
    De challenge is weer makkelijk dit keer haha, dus ik ga zeker meedoen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!!
    Ik ben er vaak bij, zo leuk en knap bedacht, jullie challenges.
    Met deze challenge doe ik zeker weet mee..... alles mag, dus moet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. Ik vind het altijd leuk om mee te doen.
    Ik heb deze keer maar een kaartje gemaakt met 1 kaarsje

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet dat jullie hier veel tijd insteken maar ook dat jullie er zelf ook erg veel van genieten dus mijn boodschap is: " Doe zo voort, jullie zijn goed bezig !"
    groetjes
    Marleen

    Vergeet ik nog te zeggen dat hier mooie voorbeeldkaartjes staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan !
    Ik kom regelmatig eens kijken ...
    deze keer ook met een kaartje en hoop dat jullie het kunnen zien?!

    Groetjes van Monique ( niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaat de tijd snel, een jaar alweer jullie eigen leuke challengeblog! Van harte gefeliciteerd en nog veeeele jaren hobby- en blogplezier. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. Mijn kaart voor deze leuke challenge staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog een kaartje gemaakt met de tekstempel:"jij bent speciaal" !
    Groetjes,
    Monique ( niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een jaar alweer jullie challenge blog! Van harte Gefeliciteerd Carla en Karin. Nu het thema alles mag dus doe weer mee en jullie voorbeeldkaartjes zijn heel erg mooi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very pretty and beautiful DT inspirations.

    sunny and lovely greetings
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Al 1 jaar! Jee wat gaat dat snel!
    Proficiat en hopelijk komen er nog veel meer leuke Challenges bij.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Merci pour ce nouveau défi et les magnifiques créations de la DT.
    Bises.
    MaryannG

    Thank you for this new challenge and the magnificent creations of the DT.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Carla en Karin gefeliciteerd hoor. Wat vliegt de tijd toch, ik weet nog goed als jullie ermee begonnen, laten we nog lang doorgaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met jullie 1 jarig bestaan , ik doe weer mee hoor !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie éénjarig bestaan. Jullie voorbeeldkaarten zijn prachtig. Juist mijn eerste kaartje gepost.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!
    Wat gaat de tijd snel of niet dan:)
    Wens jullie leuke challenge blog nog vele jaren!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met jullie 1jarig bestaan.
    Mijn kaart/creatie staat erbij
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke reminders heb ik gezien! Mijn 2e inzending staat er ook bij.
    Gr. Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. When I went to upload my second card of the month I discovered that I hadn't actually uploaded my card from 15th July. Hope it is okay that I added it now.

    BeantwoordenVerwijderen