Volgers

maandag 3 juni 2019

Winnaar en Top 3 Challenge 10

Weer een maand voorbij dus we zijn hier met de uitslag van onze vorige Challenge

Bloemen + Kleurenschema
Flowers + Colour Chart

Het aantal inzendingen viel niet tegen, best een mooie opkomst. En de kaartjes waren allemaal even mooi, dus weer een moeilijke taak om de winnende kaartjes eruit te kiezen.

Dit zijn ze geworden :

Als eerste de winnaar :

#30
Anita

 met dit prachtige kaartje :


Gefeliciteerd !
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, KARIN, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 juni )
Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge (juli)
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen in je mail aan mij meedelen.


Nu over naar de top 3 :

#21
Astrid



#16
Caroline



#2
Maryann


Gefeliciteerd !
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Ik zou het fijn vinden als jullie allemaal voor mijn volgende challenge (juli)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
dan mag je mij, KARIN, een berichtje sturen,
het mail adres vind je in de linker zijbalk.

Congratulations !
You can take the Top 3 badge from our right sidebar.
If you want to be Guest Designer for my next challenge (Juli),
Please contact me, KARIN, by e-mail.




Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $10.00AU gift certificates
te besteden in haar online store






Iedereen bedankt voor jullie inzending !
Ondertussen is onze nieuwe challenge begonnen met als thema :
Zomer + geel
Summer + yellow

HIER  kan je kaartjes plaatsen tot 30 juni 12.00 u GMT

Nog even de opmerking : Let er wel op dat je volger van ons bent, want dat controleren we altijd als we een winnaar uitkiezen.

Veel succes !
groetjes,
Karin.
 





9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal!
    Anita je kaart valt erg in de smaak:)
    Ik ga proberen weer mee te doen. Leuke Challenge!Ben gek op geel.
    Fijne dag verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waouh ! Trop heureuse de faire partie du top 3.
    Un grand merci pour ce moment de joie, je vais afficher le badge sur mon blog.
    Félicitations aux autres gagnantes.
    Bises.

    MaryannG

    Wow! Too happy to be in the top 3.
    A big thank you for this moment of joy, I will post the badge on my blog.
    Congratulations to the other winners.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk dat ik in de top 3 sta, dank je wel!
    Natuurlijk wil ik gd zijn, ik zal een mailtje sturen.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd dames!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat leuk dat ik heb gewonnen ook de andere dames gefeliciteerd met jullie mooie top 3 notering!
    Ik zal je snel mailen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi allemaal
    Van harte gefeliciteerd, het zijn prachtige kaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta. Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd aan alle dames. Mooie serie winnaars.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen