Volgers

maandag 1 april 2019

Challenge 9 (April)

Hallo allemaal,

1 april vandaag 
en dat is geen grap als ik jullie vertel 
dat we vandaag starten met onze nieuwe challenge.
Het thema voor deze maand is door mij, Carla, gekozen:

VOGEL +  FOTO INSPIRATIE
BIRD  +  PHOTO INSPIRATION



Ik leg het thema even uit.

Het is de bedoeling om een kaart of creatie te maken waar
een vogel
op te zien is
+
laat je inspireren door de foto 
met de kleuren
(geel, bruin, groen, rood, blauw ...)
of door wat er op te zien is
(vlinders, vogels, bloemen, fruit, tuingereedschap, potterie ...)
of je kan zelfs de foto in je kaart of creatie verwerken.

Tot 30 april 12.00 uur (GMT) kan je deelnemen aan deze challenge.
Max. 3 inzendingen.
Alleen als je volger bent kan je uitgekozen worden als winnaar of voor een Top3 plaatsje.

Onze voorbeeldkaarten vinden jullie hieronder:

CARLA
Gemaakt met digital stamp "Robin" van Beccy's Place

KARIN
Gemaakt met digital stamps 
"Thinking of You" + "Apple Butter" + Birdsong "Bird on a Wire"
van Beccy's Place


Onze sponsor is Beccy Muir van Beccy's Place

To our different language friends: please use the translate button ! 

Jullie kunnen hieronder jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen
We zijn benieuwd.
Groetjes,
Carla & Karin





7 opmerkingen:

  1. Oei dat wordt even diep nadenken hoor Carla en Karin,
    jullie mooie kaarten zijn wel een heel goed voorbeeld hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Carla en Karin
    Dit is een echte uitdaging ik weet op dit moment niet wat ik ga maken, maar wellicht komt dat nog wel!
    Jullie voorbbeeldkartjes zijn prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi thema en prachtige kaartjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schreef ook al bij Karin.....een challenge waar ik even over na moet denken, maar wel een hele Leuke!!
    Ik ga zeker meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful inspiration photo and gorgeous DT projects! Thanks for the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maakt jij prachtig thema kaartjes. Heel mooi gedaan! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    gclubwin168

    BeantwoordenVerwijderen