Volgers

vrijdag 1 maart 2019

Challenge 8 ( maart )

Hallo allemaal,
Hier jullie DT Karin,

Deze maand is het weer mijn beurt om het nieuwe thema aan te kondigen.
En dat is :

Pasen/ Lente + GEEN  rechthoekige of vierkante kaart.

Easter/ Spring + Not a rectangle or square card.

Met de lente in het vooruitzicht moet dit toch niet al te moeilijk zijn lijkt me.
Dit jaar hebben we een late Pasen, pas eind April, maar je kan ook alvast maar je kaartjes klaar hebben hiervoor.

Zoals bij al onze Challenges mag je gebruiken wat je wilt :(3d) plaatjes, stempels, mallen, ponsjes, lint enz. Zolang het maar bij het thema past.
Je mag tot 3 keer meedoen; voor de overige regels kijk HIER

Je kan meedoen tot 31 maart 12.00 u (GMT)


Dan nu naar onze inspiratiekaartjes :

Carla


Gemaakt met de digiset Spring Seed Tulips van Beccy's Place



Karin 


Gemaakt met de digiset Daffodils in Teapot van Beccy's Place

Onze sponsor is Beccy Muir van Beccy's Place



The theme of this Challenge is :

Easter/ Spring + Not a rectangle or square card.

It's up to you to choose what you will place on it. You can use inkt, a stamp, 3d image, ribbons etc. 
You can place up to three cards for this Challenge. You can read our other rules HERE 
( please use the translate button ) 

We zijn benieuwd naar jullie creaties !
Groetjes,
Carla en Karin.
 
Je kan hier je kaartjes plaatsen :





11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge en wat een práchtige voorbeeldkaarten. Ik probeer weer van de partij te zijn :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten!!
    Alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carla en Karin,
    Als het lukt doe ik weer mee met deze superleuke challenge !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your inspiration cards are beautiful! I made a spring-themed anniversary card in a bi-fold style and have just linked up. I hope you like it! Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, zus deze kaart is heel, heel mooi. Die achtergrond springt
    bij mij in het oog en ook die tulpen zijn knap gedaan.
    Karin ook jij hebt hier een prachtige kaart staan, groen, oranje en geel, echt heel mooie lentekleurtjes.
    Proficiat dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige Lente kaarten hebben jullie gemaakt. Ik word er helemaal vrolijk van na een regenbui op mijn hoofd.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een bijdrage geplaatst maar moeten jullie maar even beoordelen of deze voldoet....ik vind zelf de bloemetjes en bijtjes typisch bij de lente horen...
    Ik lees het wel. Fijne avond en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn lente tag geplaatst, tenminste ik vind het een lentekaart... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke inspiratie. IK heb heb soort easelkaartje gemaakt ik hoop dat dit modelletje mag... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    gclubwin168

    BeantwoordenVerwijderen