Volgers

zaterdag 3 november 2018

Winnaar en Top 3, Challenge 3

Hallo allemaal,

Vandaag komen jullie te weten wie er met onze 
Kat + Zwart
Cat + Black
challenge gewonnen heeft 
en wie in onze Top 3 staat.

Ik ben best heel tevreden met het aantal deelnemers
en het was echt niet gemakkelijk om een keuze te maken.
Allemaal bedankt voor jullie mooie bijdrage.

De winnaar van de maand oktober is:
# 7 Ellen (Creaellen)

Gefeliciteerd !
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, CARLA, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 november)
Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge (December)
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen aan mij meedelen.


Congratulations !
The winners badge in our right sidebar is for you,
you can take him to your blog.
To receive your prize, from our sponsor  Beccy's Place
you can send me, CARLA,  an email (before 15th november !)
If you want to be Guest Designer for my next challenge (December),
let me know that in that same email.

De Top 3
# 29 Daphne

# 24 Annie H

# 38 Martha

Gefeliciteerd !
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Ik zou het fijn vinden als jullie voor mijn volgende challenge (December)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
dan mag je mij, CARLA hiervoor contacteren via e-mail.

Congratulations !
You can take the Top 3 badge from our right sidebar.
If you want to be Guest Designer for my next challenge (December),
Please contact me, CARLA, by e-mail.

Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $10.00AU gift certificates
te besteden in haar online store


Ondertussen is onze nieuwe challenge

JUBILEUM + HARTJES
ANNIVERSARY + HEARTS

gestart 
en kunnen jullie  HIER
jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen tot 30 november 12.00 uur (GMT)

Groetjes,
Carla

11 opmerkingen:

  1. wat geweldig dat ik heb gewonnen, leuk dat ik in december gastdesigner mag zijn. Carla ik heb je een mailtje gestuurd hoor
    Ook de andere gefeliciteerd met hun top 3
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winnaars zijn er gekozen door jullie en bij deze
    alle dames van harte Gefeliciteerd.
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, ik sta in de top 3😍.
    Ik zou graag gast disigner willen zijn, alhoewel ik dat wel spannend vind hoor😅.
    Ik stuur je een mail, niet nadenken maar doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Karin en Carla,
    Woow ik sta in de top 3 wat leuk is dat zeg, dank je wel!
    Ik ga je mailen, spannend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ellen en de dames van de Top 3 gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames. Allemaal mooie kaarten gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!
    Prachtige kaartjes.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een aangename verrassing, ik sta ook in de top 3. Aan de andere dames allemaal gefeliciteerd hoor !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte dames met jullie mooie kaarten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen