Volgers

woensdag 1 augustus 2018

2de Reminder Challenge 1 (Juli & augustus)

Hallo allemaal,

Zoals ik in het eerste bericht van de challenge al meedeelde, 
gaan we in augustus gewoon verder met dezelfde challenge

ALLES MAG + ALLES MAG
ANYTHING GOES + ANYTHING GOES

Jullie moeten er nu wel rekening mee houden dat de eerste Inlinks gesloten is 
en dat jullie kaart  vanaf nu onderaan dit bericht kan geplaatst worden
(juli / augustus tesamen Max. 3 keer deelnemen
en het zou gemakkelijk zijn als je een cijfer achter je naam plaatst)

Maar eerst krijgen jullie onze inspiratiekaarten nog te zien.

CARLA
Gemaakt met "Precious Baby" digital stamps van Beccy's Place

KARIN
Gemaakt met "Little Andy - boy with soccer ball" Freebie van Beccy's Place

Beccy Muir van Beccy's Place is onze sponsor

Nog heel veel knutselplezier

Jullie kunnen hier je kaart(en)/creatie(s) plaatsen
(tot 31 augustus 12.00 uur GMT)

Groetjes,
Carla & Karin






15 opmerkingen:

  1. Lovely cards ladies, very pretty indeed.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Carla en Karin,
    Leuke inspiratiekaartjes!
    Wie weet doe ik wel weer mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk dat jullie een challengeblog zijn gestart ! Met de drukte van de verhuis had ik dit gemist, ik ga zeker meedoen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful cards! Thank you for the challenge.
    Crafty Hugs, Sherry xx
    Loose Stitches and Unraveled Threads

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke inspiratie kaarten laten jullie hier weer zien. Ik was vast van plan om met jullie eerste challenge mee te doen, maar door een hernia operatie kan ik voorlopig ff niet achter de hobbytafel, wellicht tot een volgende keer ! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer van die leuke inspiratie kaarten.
    Ik heb mijn kaart weer gelinkt, mag dit eigenlijk nog wel?
    Ik heb ik Juli al meegedaan met 2 kaartjes.
    Ik hoor het wel, fijn weekend voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 3x mag je deelnemen (het staat in "onze regeltjes")
      Dankjewel om zo dapper aan onze challenge deel te nemen.

      Verwijderen
  7. I am new here and have joined your challenge for the first time, thank you! Beautiful inspiration and great sponsor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I just added your badge to my left-hand sidebar per your rules, thank you! Have a blessed day.

      Verwijderen
  8. Sorry for adding my recent cards -should have checked the other links-my oversight
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hehe eindelijk mijn 1e kaartje. Had jullie wel in mijn leeslijst staan maar nog niet in mijn worddocumentje. heb ik totaal de inzendingen voor juli gemist! Ik hoop het deze maand goed te maken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige reminders. Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie doen je best met inspiratie kaartjes mooi!
    Het is me nu inderdaad wel gelukt te linken, dank voor je info op mijn blog!
    Ben alleen vergeten er een 2 tje achter te zetten want dit is mijn tweede inzending.
    Fijne zomerdag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Raar, ik had ook meegedaan en stond met m'n kaartje als 1e deelnemer, maar nu is het kaartje verwijderd.....jammer.
    groet,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op nr. 80 bij de Inlinkz van juli zie ik wel een kaartje van jou Ine, 'k denk dat ik in de augustus Inlinkz niks gezien heb. Heb jij een reactie van mij gezien ?
      Ik heb op elke kaart een reactie geplaatst.
      Zo niet zou ik echt niet weten hoe dit kan, sorry.
      Groetjes,
      Carla

      Verwijderen