Volgers

zondag 1 juli 2018

Challenge 1 (Juli & Augustus)

Hallo allemaal,

Carla hier.
Ik kreeg van Karin de eer, om met onze 1ste challenge te starten.
Voor de volgende gaat zij zorgen
en op die manier gaat het hier wat in zijn werk bij Carlin's Kaartenparadijs.
Voor onze uitdagingen gaan we proberen, om met een "dubbel thema" te werken.
Dit wil zeggen, dat de 2 opdrachten op je kaart/creatie, in het groot of in het klein, moeten voorkomen, bijvoorbeeld in stempels, plaatjes, stansjes, ponsjes, scrappapier, enz. ...
Vanaf vandaag starten we met de allergemakkelijkste thema's :

ALLES MAG + ALLES MAG
ANYTHING GOES + ANYTHING GOES

Omdat de vakantieperiode begint, loopt deze challenge uitzonderlijk voor 2 maanden.
De kaartjes voor de maand juli kunnen geplaatst worden tot en met 31 juli (12.00 uur GMT).
Voor de maand augustus starten we met dezelfde challenge en die loopt tot 31 augustus (12.00 uur GMT).
Deze korte onderbreking heeft te maken met het plaatsen van Inlinkz.

Ik hoop dat jullie het interessant vinden en deelnemen aan de uitdaging.
Veel knutselplezier en succes !

Onze inspiratiekaarten zien jullie hieronder:

CARLA
Gemaakt met "Happily Ever After" digital stamps van Beccy's Place

KARIN
Gemaakt met "With All My Heart" digital stamps van Beccy's Place

Beccy Muir van Beccy's Place, is onze ponsor.

Jullie kunnen hier je kaart(en) / creatie(s) plaatsen.
Wij zijn benieuwd.
Groetjes,
Carla & Karin




28 opmerkingen:

  1. Hoi Carla en Karin,
    gefeliciteerd met jullie blog! Erg leuk. Altijd alles mag met optie, dan kan iedereen meedoen. EN jullie maken het ons nu wel makkelijk, twee maanden alles mag. Ik ben heel benieuwd hoeveel deelnemers er zullen zijn.
    Jullie zullen mij zien verschijnen hoor! Heel veel succes gewenst en plezier!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste uitdaging, leuk. Veel succes met jullie nieuwe challenge blog, Carla en Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk we gaan beginnen vanmorgen een nieuw kaartje op mijn blog gezet kan ie gelijk meedoen mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt
    ben benieuwd naar alle kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes dames ik ga zeker meedoen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met jullie challengeblog.
    Ik heb al 3 kaartjes ingepland om hier mee te doen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes met jullie challengeblog. Ik hoop dat jullie er ( net als wij) veel plezier aan mogen beleven en dat er veel deelnemers zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat met jullie nieuwe challengeblog, een makkelijke om te starten, goed idee, zo krijg je gelijk heel wat deelnemers! Veel succes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Karin en Carla.....gefeliciteerd met jullie blog.....succes!
    Mijn eerste kaartje heb ik zojuist geplaatst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Karin en Carla, gefeliciteerd met de start van jullie blog ! Leuk dat er al zo veel kaartjes gelinkt zijn. Ik doe zeker ook mee ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What wonderful and pretty DT works! Have a fantastic start and good luck with your new challenge blog!

    sunny greeting
    your new follower
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#18 – National Colours)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie blog!
    Leuk hoor, ik ga zeker meedoen.
    Heel veel succes en tot gauw.
    Ik zie dat er, nu al, heel wat deelnemers zijn, een goed begin dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jullie samen een challengeblog zijn begonnen
    Ik wens jullie heel veel succes en ik doe natuurlijk ook heel graag mee...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I re entered my card and put the #2 next to it, sorry I forgot.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Carla en Karin,
    Allereerst natuurlijk van harte proficiat met jullie nieuwe blog!
    En ja ik ga zeker meedoen!
    En wat leuk dat er al zoveel deelnemers zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great to see a new challenge opening when so many are closing--and good luck with the new venture---sorry I forgot to put no 2 next to my entry but have put no 3 next to the last entry
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd met jullie blog en 1ste challenge.
    Ik doe mee.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi hoi dames,
    gefeliciteerd met het openen van jullies nieuwe blog...

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Carla en Karin
    Ik heb een kaart gepost!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog bedankt voor je hulp Carla
      Ik had het kaartje voorgeprogrammeerd en was vergeten om het te linken aan jullie blog maar ik denk dat het wel is gelukt!
      Liefs Martha

      Verwijderen
  20. Hallo Karin en Carla,
    Eindelijk is jullie wens in vervulling gegaan en kijk eens wat veel deelnemers jullie al hebben!
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met jullie eerste challenge.
    Succes met jullie nieuwe blog!
    Fijn zomerweekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Carla en Karin,
    Wat leuk al 90 volgers! Hopenlijk beleven jullie net zoveel plezier aan jullie blog als Nicolette en ik bij 2Sistersontheblog. Heel veel succes!
    Mijn 1e kaartje heb ik net geplaatst,lekker makkelijk thema!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel succes en plezier met jullie nieuwe challenge blog Carla en Karin en wat al een goede start hebben jullie!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. veel succes met jullie challengeblog maar dat gaat zeker lukken als ik zie dat er nu al 60 kaarten staan. Ik doe ook mee, tot de volgende !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel succes met deze nieuwe challengeblog. Dank je Carla voor je tip! Super leuk. Ik doe mee en ik ben volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jullie hebben twee mooie kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk om te horen dat er weer een Nederlandse challenges blog is bijgekomen. Mijn kaartje juist gepost.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vreemd ik krijg mijn tweede bijdrage niet geplaatst terwijl het toch nog geen 31 augustus is?

    BeantwoordenVerwijderen