Volgers

zondag 3 september 2023

Winnaar en Top 3 challenge 61 (Augustus)

  Hallo allemaal,

Vandaag de bekendmaking van de 
WINNAAR en TOP 3
van onze afgelopen challenge:

Iets dat begint met de letter 'A'

Wat zijn er prachtige en originele inzendingen binnen(gekomen.
Leuk om te zien, maar ook moeilijk om een keuze te maken.
Maar goed, het is gelukt en hier zijn we met de uitslag.

WINNAAR
# 19 GERRINA
met de letter 'A' van 'Afrika' en 'Animal'
Gerrina gefeliciteerd !
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, CARLA, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 september)
Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge (oktober
)
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen in je mail aan mij meedelen
en krijg je de leuke en gemakkelijke opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com


TOP 3

op de 1ste plaats:
#11 ERI
met de letter 'A' van 'Anker'
Eri gefeliciteerd !
Je mag mij een mailtje sturen met je adres
om je prijsje in ontvangst te kunnen nemen.
Ik zou het ook fijn vinden als je 
voor mijn volgende challenge (oktober)
Gast Designer zou willen zijn.
Contacteer mij, CARLA, (voor 15 september) hiervoor 
De Top 3 badje mag je uit onze rechter zijbalk nemen.



op de 2de plaats:
met de letter 'A' van 'Art = All Animals Are Aqua'


op de 3de plaats
#32 WILMA (Freubelmina's kaarten)
met de letter 'A' van 'Allium'
Christie en Wilma gefeliciteerd !
jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Ik zou het fijn vinden als jullie 
voor mijn volgende challenge (oktober)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
dan mag je mij, CARLA hiervoor contacteren via e-mail
en krijgen jullie de leuke en gemakkelijke opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com


Met dank aan onze fantastische sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $20.00AU gift certificates
voor digital stamps (setjes zijn ingekleurd, blanco en teksten)
te besteden in haar Online Store



Allemaal bedankt voor jullie deelname.

Ondertussen is onze nieuwe challenge al gestart.
HIER  kunnen jullie inzenden.

Groetjes,
Carla










5 opmerkingen:

  1. Leuk dat mijn kaartje gekozen is,dankjewel!
    Andere dames ook van harte gefeliciteerd 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf dat mijn kaart is gekozen! Een fijn begin van de drukke zondag... Mijn mail volgt (waarschijnlijk) maandag. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, superleuk dat je ook voor mijn kaart gekozen hebt. Gefeliciteerd Gerrina, Christie en Wilma!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik ook in de top 3 sta!
    Ook gefeliciteerd voor de anderen.
    Groetjes Christie

    BeantwoordenVerwijderen