Volgers

woensdag 3 augustus 2022

Winnaar en Top 3 Challenge 48 ( juli )

 Hallo allemaal,


Wat leuk dat jullie volop hebben meegedaan met de Challenge 

ALLES MAG

ANYTHING GOES

afgelopen maand. Ondanks het prachtige weer zijn jullie volop bezig geweest om mooie kaartjes/creaties te maken. En prachtig zijn ze want ik heb ze allemaal bekeken en moeten schrappen en kijken om een keuze te maken.

Iedereen bedankt voor jullie deelname !


En dan nu over naar de

WINNAAR :

Colinda # 81



Colinda, proficiat met je mooie kaartje. De badge voor de winnaar vind je in de rechterzijbalk.
Om je prijsje , een voucher van Beccy's Place om digi's uit te zoeken in haar webshop, in ontvangst te nemen, mag je mij ( KARIN ) een mailtje sturen.
Ook nodig ik je uit voor mijn volgende Challenge als gastdesigner ( september ).
Laat me dat ook even per e-mail weten

DE TOP 3 

In willekeurige volgorde is :







Dames , proficiat met jullie mooie kaartjes/creaties.
De badge Top 3 in de rechterzijbalk mogen jullie meenemen naar je eigen blog.
Ik nodig jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( september )
Stuur mij een mailtje en ik geef jullie het thema door.

Met dank aan onze sponsor 

zij schenkt onze winnaar een voucher ad 
AU$ 20.00 
om digi's uit te zoeken in haar webshop

Ondertussen is de nieuwe Challenge gestart,
kunnen jullie weer meedoen.

groetjes,
Karin en Carla. 












11 opmerkingen:

  1. Wauw, dank jullie wel!! Gefeliciteerd aan de top 3 dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verrassing, ik zit bij de top 3 thanks. Proficiat aan de andere toppers !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten, gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd met het winnen of een top 3 plekje. Leuk dat mijn kaart een top plekje heeft gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle dames van harte gefeliciteerd! Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke verrassing dat mijn trouwalbum in jullie top 3 is gekozen! Dank je wel!
    Ook een dikke proficiat voor de anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen