Volgers

maandag 1 augustus 2022

Challenge 49 (Augustus)

 Hallo allemaal,

Hier jullie DT medewerkster Carla.

Deze maand blijven we nog even op zomermodus draaien.
Ons thema voor de challenge is :

ALLES MAG
ANYTHING GOES

Vanwege de vakantie die Karin en ik op ons challenge blog houden,
gaan we ook deze maand nauwelijks reacties plaatsen,
maar op het einde van de maand wordt alles goed bekeken
om er een winnaar en een Top 3 uit te kiezen.

Voor wie graag nog wat inspiratie heeft,
bekijk onze kaarten hieronder.

CARLA
Gemaakt met de digital stamps uit de "Tractor Pull set" van Beccy's Place


KARIN
Gemaakt met de digital stamp "Slow lane set" van Beccy's Place


Dan is nu de beurt aan jullie om aan de slag te gaan.
Kaartjes/ creaties kunnen jullie inzenden tot 
31 augustus, 12.00 uur onze tijd
Zoals altijd zijn de regels :
max. 3 kaartjes en je moet volger zijn van Carlin's Kaartenparadijs
 om in aanmerking te komen voor een prijsje of de Top 3 

Met dank aan onze sponsor :

Jullie kunnen hieronder jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen
We zijn benieuwd naar de mooie inzendingen.
Groetjes,
Carla & Karin 














4 opmerkingen:

  1. You have made a comment on my blog, I have to be a follower of your blog? Just to confirm I am and have been. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, ik ben vergeten bij mijn tweede bijdrage (no.42 ) een 2 achter mijn naam te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vraagje hoe link ik mijn tweede inzending met de link van dezelfde blogpost lukt dat niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb namelijk twee kaarten gemaakt maar die in dezelfde blogpost gezet….nu heb ik dus bij beiden dezelfde link en die word geweigerd dus niet geplaatst…weet iemand hier een oplossing voor?

    BeantwoordenVerwijderen