Volgers

zaterdag 20 april 2019

Reminder Challenge 9 (April)

Hallo allemaal,

Vandaag plaatsen Karin en ik onze reminder 
voor de lopende challenge

VOGEL + FOTO INSPIRATIE
BIRD + PHOTO INSPIRATION

We hebben nog niet zoveel deelnemers 
en ik dacht nochtans dat dit een gemakkelijk thema zou zijn,
want er zijn zoveel mogelijkheden met de foto.
Misschien kwam het door tijdgebrek met het mooie weer ?
En toch willen we met onze reminderkaarten jullie proberen te inspireren
en hopen dat jullie er zin in krijgen.

CARLA
Gemaakt met "Gardening Items" een freebie van Beccy's Place.

KARIN
Gemaakt met "Old Mailbox"  een digital stamp set van Beccy's Place

 FOTO / PHOTO


Willen jullie deelnemen aan deze challenge 
dan kunnen jullie  HIER tot 30 april 12.00 uur (GMT)
jullie kaarten plaatsen

Beccy Muir van Beccy's Place is onze sponsor

Groetjes,
Carla en Karin

1 opmerking:

  1. Hoi hoi Carla en Karin
    Ik vind jullie voorbeeldkaartje erg mooi,
    Zelf ben ik nog in dubio, of ik mee ga doen.....
    Fijne paasdagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen