Volgers

dinsdag 3 oktober 2023

Winnaar en Top 3 Challenge 62 ( september )

 Hallo allemaal,


Vandaag maken we de uitslag bekend van de Challenge

Maak een kaart/creatie met de letter 

Create a card/project with the letter

R

En dat hebben jullie volop gedaan, schitterend om te zien hoeveel deelnames we hebben.

Maar dat maakt het mij niet makkelijk om hieruit een keuze te maken ( zoals gewoonlijk ;) )


De winnaar is :

Colinda # 44

met de letter R van Rood ( en rijwiel )


Colinda, proficiat met je mooie kaartje. De winnaarsbadge in de rechterkolom mag je meenemen naar je eigen blog.
Je mag mij ( Karin ) een mailtje sturen ( vóór 15 oktober a.s. ) dan stuur ik je de voucher van onze sponsor Beccy waarmee je digisets kan uitzoeken in haar webshop.
Ook nodig ik je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( november )
Mocht je dat willen, geef dat dan ook aan in je mailtje

En de 

Top 3 

Op de 1ste plaats :

Crea Ellen # 33

met de letter R van Rood en Rechthoek



Ellen, proficiat ! Je mag de badge Top 3 uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.
En je mag mij ( Karin ) een mailtje sturen met je adresgegevens want ook deze maand is er een kleine verrassing voor jou beschikbaar. ( vóór 15 oktober a.s. )
Ook zou ik het leuk vinden als je gastdesigner wilt zijn voor mijn volgende challenge ( november )
geef dit dan ook even aan in je mailtje.

Op de 2e plaats :


met de R van Roodborstje


Op de 3e plaats :


met de R van Rood en Racewagen


Trijntje en Angélique, ook jullie mogen de badge Top 3 uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog en ik nodig jullie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( november )
Stuur mij een berichtje en ik laat je de opdracht weten.


Met dank aan onze sponsor 


van Beccy's Place

Zij stelt voor de winnaar een voucher ad 
20$ AU beschikbaar om 
digistempels uit te zoeken in haar
webshop


Ondertussen is onze nieuwe Challenge gestart.


Kunnen jullie er alles over lezen.

Groetjes,

Karin en Carla.








5 opmerkingen:

  1. wauw ik sta in de top 3 wat leuk, Karin ik heb je een mailtje gestuurd hoor
    de andere winnaars ook gefeliciteerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat mijn kaart een top 3 plekje heeft gekregen. Bedankt. De andere dames ook van harte met hun toppertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel!! Gefeliciteerd aan de andere dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats to the winner and Top 3.
    Suze

    BeantwoordenVerwijderen