Volgers

zaterdag 3 juni 2023

Winnaar en Top 3 Challenge 58 ( mei )

Hallo allemaal,


Was de Challenge van de afgelopen maand zo moeilijk ? Ik dacht dat het wel te doen was. In ieder geval was de deelname echt teleurstellend deze keer, nog geen 15 inzendingen.

Maar degene die hebben meegedaan hebben prachtige kaartjes gemaakt, allemaal bedankt ervoor.


Niettemin weer een flinke opgave om daaruit een keuze te maken 

De winnaar van het thema 

MOODBOARD + TAG/LABEL 

is :

Ela # 7




Ela, proficiat met je mooie kaartje. Je mag de badge 'winnaar' uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.
Om je prijsje, een voucher van onze sponsor Beccy Muir in ontvangst te nemen mag je mij ( Karin ) een mailtje sturen. ( Uiterlijk 15 juni a.s. ) 
Ook nodig ik je uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge.
Laat me dit weten en ik stuur je de opdracht voor deze Challenge ( juli ) door.


en nu over naar de 
TOP 3









Dames, proficiat met jullie mooie kaartjes.
Ook voor jullie is er een badge, Top 3, in de rechterzijbalk, die je mee kan nemen naar jullie eigen blog.

Ik nodig jullie alle drie uit om gastdesigner te zijn voor mijn volgende Challenge ( juli )
Als je dat graag wilt doen, stuur me ( Karin)  een mailtje, dan hoor je van me wat de opdracht zal zijn.


Met dank aan onze sponsor
Beccy Muir van
Zij schenkt de winnaar een voucher ad
$20,00 AU gift certificate.
Om te besteden aan digistempels in haar webshop


Ondertussen is onze nieuwe Challenge gestart,
HIER  kan je er alles over lezen,

groetjes,
Karin en Carla.











4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de toppers!
    (Om eerlijk te zijn ben ik deze challenge en beetje vergeten afgelopen maand...... sorry!!
    Ik heb wel wat kaartjes gemaakt, maar vergat of een label toe te voegen, of ik vergat het kaartje te linken)
    Deze maand ga ik beter opletten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat mijn kaart in de top 3 staat. Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top! Superleuk dat mijn feestvarken het tot winnend kaartje heeft geschopt! De prachtige top 3 ook van harte gefeliciteerd. Een mailtje is al jouw kant op Karin. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen