Volgers

donderdag 3 december 2020

Winnaar en Top 3 Challenge 28 ( november )

 Hallo allemaal,


Iedereen al een beetje in kerstsfeer ? 

Met de kaartjes die gemaakt zijn voor onze Challenge van afgelopen maand 

KERST + STERRENMAL

CHRISTMAS + DIE CUT WITH STARS.

zou je toch al zin krijgen in de kerstperiode.

Prachtige kaartjes zijn er gemaakt zodat het weer moeilijk was om hieruit een keuze te maken.

Iedereen alvast bedankt voor jullie deelname.

Dan gaan we nu over naar de 

WINNAAR :

Gina  #31


Gina, gefeliciteerd ! 

Je mag de badge winnaar uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.

Om je prijsje, een voucher ad $AU 20,00 van Beccy's Place te ontvangen, mag je mij, KARIN, een mailtje sturen. ( voor 15 december a.s. )

Ook nodig ik je uit om voor mijn volgende Challenge ( januari ) gastdesigner te zijn.

Laat dit me dan ook even weten in dit mailtje.

kvdamme58@gmail.com


Dan gaan we nu over naar de 

TOP 3

Anita Corsten # 47


Sylvia Hoekman # 21


Rina  # 19


Anita, Sylvia en Rina, gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes !

Ook voor jullie is er een badge in de rechterzijbalk beschikbaar ( Top 3 )

Ik nodig jullie uit om voor mijn volgende Challenge ( januari ) gastdesigner te zijn.

Laat me dat even weten per e-mail ( kvdamme58@gmail.com ) dan horen jullie van mij wat de opdracht is.


Ondertussen is onze nieuwe Challenge van start gegaan :

HIER kunnen jullie de kaartjes/creaties voor deze maand inleveren.


Met dank aan onze sponsor 


Voor het beschikbaar stellen van een voucher ad

$AU 20,00 voor het uitkiezen van digistempels in haar WEBSHOP


Groetjes,

Karin en Carla.

11 opmerkingen:

  1. Congrats Gina. Also congrats to the Top 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal , prachtige kaartjes
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd iedereen !!
    Fîjn weekend alvast met Sinterklaas:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben blij met mijn plek in de top 3,bedankt allen voor de felicitaties!. Mijn felicitaties gaan uit naar de andere dames! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ! Yeah ! Dank jullie wel ! Proficiat ook aan de Top 3! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat mijn kaart in de top 3 staat.
    Dankjewel en ook de andere dames gefeliciteerd.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen