Volgers

zondag 3 mei 2020

Winnaar en Top 3 van challenge 21 (april)

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan met de bekendmaking van
WINNAAR en TOPPERTJES van challenge 21 (april)
met thema:

DIER + KRAFTPAPIER
ANIMAL + KRAFT PAPER

Ook al was dit niet de gemakkelijkste uitdaging,
heel wat onder jullie durfde ze toch aan.
Bedankt iedereen voor al die mooie inzendingen.

En dan moet er een winnaar en een Top 3 uitgekozen worden,
wat dan voor mij weer niet zo gemakkelijk was, 
maar ik ben er uit geraakt.
Deze zijn het geworden:

WINNAAR


COLINDA Gefeliciteerd !
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, CARLA, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 mei)
Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge (juni)
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen in je mail aan mij meedelen
en krijg je de opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com


TOP 3





ASTRID, CAROLINE en MARIJKE Gefeliciteerd !
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Ik zou het fijn vinden als jullie allemaal voor mijn volgende challenge (juni)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
dan mag je mij, CARLA hiervoor contacteren via e-mail
en krijg je de opdracht toegestuurd.
carla.aerts@gmail.com

Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $20.00AU gift certificates
voor digital stamps (setjes zijn ingekleurd, blanco en teksten)
te besteden in haar Online Store



Ondertussen is onze nieuwe challenge al gestart.
HIER kunnen jullie
 kaart(en) / creatie(s) tot 31 mei 12.00 uur (GMT) plaatsen.

Groetjes,
Carla
en
Karin




7 opmerkingen:

  1. Wauw, dank jullie wel :)!!
    Gefeliciteerd aan de top 3 winnaars!
    Een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de top 3 sta!
    het lijkt me heel leuk om een keer GD bij jullie te zijn. Ik zal een mailtje sturen.
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd voor de winnaars!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Felicitaties voor iedereen.
    Groetjes, anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat ik bij de top 3 hoor! De andere dames ook gefeliciteerd!
    Ik neem contact op met je Carla! Grotjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta. Dames gefeliciteerd.
    Ik ga je gelijk mailen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen