Volgers

vrijdag 3 april 2020

Winnaars en Top 3 Challenge 20 ( maart )

Hallo allemaal,

Afgelopen maand was er eentje om nooit meer te vergeten, en nog steeds is heel de wereld in de ban van het Corona-virus.
Ik hoop dat jullie allemaal gevrijwaard ervan blijven en wens jullie heel veel sterkte en vooral een goede gezondheid.

Nu over naar de orde van de dag namelijk :
de winnende kaartjes van vorige maand met het thema :

SCHETS + LENTE/VOORJAAR
SKETCH + SPRING.

De winnaar is :

MARTHA #11

 met dit mooie kaartje :



Gefeliciteerd !
Je mag de winnaarsbadge uit de rechterzijbalk meenemen naar je eigen blog.
Je prijsje, een voucher van Beccy's Place , kan je bij mij ( Karin ) opvragen via de mail ( uiterlijk 15 april )
Ook zou ik het leuk vinden als je gastdesigner zou willen zijn voor mijn volgende Challenge in de maand mei. Laat me dat ook even weten via dat mailtje.



Nu over naar de Top 3 :







Proficiat Marijke, Hermien en Bea !

Jullie mogen de Top 3 badge meenemen uit de rechterzijbalk.
Ook jullie zijn uitgenodigd om gastdesigner te zijn voor mijn ( Karin ) volgende Challenge ( mei )
Stuur me een mailtje en ik geef jullie alle details door.


Met dank aan onze sponsor 
Zij schenkt de winnaar een voucher om digistempels uit te zoeken in haar 



Ondertussen is onze nieuwe Challenge van start gegaan

DIER + KRAFTPAPIER
ANIMALS + KRAFT PAPER

Je kan HIER jullie kaartjes/creaties plaatsen tot 
30 april a.s. 

Groetjes,
Karin
en Carla

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Allemaal!
    Ze zijn echt prachtig!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin en Carla
    Wat leuk dat ik gewonnen heb met mijn kaartje, dank je wel!
    Voor de andere winnaars ook van harte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat mijn kaartje in de top 3 staat! Allemaal gefeliciteerd dames. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie winnaar en toppertjes.
    Gefeliciteerd dames !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats to the winner and Top Picks

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedereen gefeliciteerd.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen