Volgers

zondag 3 februari 2019

Winnaar en Top 3 Challenge 6

Hallo allemaal !
De eerste maand van het jaar zit er alweer op en we zijn dus ook al toe aan het bekendmaken van de Challenge voor de maand januari.
MANNENKAART + GEEN MALLEN OF PONSJES EROP
MALE CARD + NO DIES OR PUNCHES ON IT

Deze keer was de deelname niet overdreven veel maar toch waren er prachtige creaties bij die het mij moeilijk maakte om een keuze te maken.

Iedereen bedankt voor het meedoen en nu gaan we over naar de 
WINNAAR :

# 7 Colinda



Gefeliciteerd !
De winnaarsbadge in  onze rechter zijbalk is voor jou,
je mag hem meenemen naar je blog.
Om je prijs van onze sponsor Beccy's Place te ontvangen, 
mag je mij, KARIN, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 februari)

Ik zou het fijn vinden als je in mijn volgende challenge (maart)
Gast Designer zou willen zijn. 
Vind je dat ook leuk
dan mag je dat ook meteen aan mij meedelen.


De TOP 3 :

#2 Wies

#14 Wilma

#8 Daphne


Gefeliciteerd !
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.

Ik zou het fijn vinden als jullie allemaal voor mijn volgende challenge (maart)
Gast Designer willen zijn.
Vinden jullie dat ook leuk,
dan mag je mij, KARIN,  een mailtje sturen. 

Congratulations to our winner and Top 3
You can take our badges from the right side bar 
The winner has to contact me before the 15th February
If you want to be our Guest Designer for my next Challenge ( March )
please contact me (KARIN)  by email 

To all those who have joined our Challenge, thanks for it. Your cards were all so beautiful that it wasn't easy for me to make a choice out of it.


And thanks to our sponsor Beccy Muir : 
  Met dank aan onze sponsor Beccy Muir
zij schenkt aan de winnaar een
 $10.00AU gift certificates
te besteden in haar online store


Ondertussen is onze nieuwe challenge gestart met als thema :

BABYKAART + (droog) EMBOSSING.
BABY CARD + (dry) EMBOSSING.


Je kan HIER  je kaartjes plaatsen 
tot 28 februari a.s.

Groetjes,
Karin.

9 opmerkingen:

  1. Jippie, wat leuk!!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk nou, daar staat mijn kaart!
    Dank jullie wel dames, ik ben graag gast disigner!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat ik gekozen ben,dank je wel!
    Andere dames ook van harte,stuk voor stuk mooie creaties!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi allemaal,
    Van harte met jullie plaatsen!
    Mooie kaarten hebben jullie gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Bedankt. De winnares en de andere dames van de top 3 gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen