Volgers

donderdag 1 november 2018

Challenge 4 ( November )

Hallo allemaal,

Hier wederom jullie DT Karin met een nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Mijn keuze voor de maand november is :

JUBILEUM + HARTJES
ANNIVERSARY + HEARTS

Ik kwam op dit thema omdat wij 1 december onze trouwdag hebben en dit jaar 40 jaar getrouwd zijn.
En natuurlijk horen hartjes ook bij trouwen.
Maar jullie kaartje mag een ieder thema hebben wat een jubileum betreft, iemand die bijv. 25 jaar ergens in dienst is, of wat dan ook, als er daarnaast ook maar hartjes te zien zijn.
Je kiest zelf op welke manier je dit laat zien,
met stempels, plaatjes, ponsjes, snijmallen, lint, scrappapier, cardstock, enz.
Je inzending kan worden geplaatst tot 30 november (12.00 u GMT)
 
Nog in het kort onze regeltjes:
* Je moet volger zijn van Carlin's Kaartenparadijs
* Je inzending moet nieuw zijn
* Je mag max 3 keer meedoen met deze challenge, zet dan een 2 of 3 achter je naam
* De overige regels kan je HIER lezen.

Ik hoop dat jullie het een leuke uitdaging vinden en weer volop gaan deelnemen.
Heel veel knutselplezier toegewenst.
Dan nu over naar onze inspiratiekaarten :
CARLA
Gemaakt met de 'Bird and Blossom ' digital stamps van Beccy's Place
KARIN
Gemaakt met de 'Petite Fleur ' en 'Lacey Heart ' beiden digital stamps van Beccy's Place.

Onze sponsor is Beccy Muir van Beccy's Place



To our English talking friends : please use the translate button !


Jullie kunnen hier je kaart(en)/creatie(s) plaatsen.
Wij zijn benieuwd.
Groetjes,
Carla & Karin



 

10 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en ik ga weer mijn best doen 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi dames,
    Mooie opdracht ik ga het weer proberen!
    Mooie kaarten hebben jullie gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vraagje is iemand die 80 wordt ook een jubilaris??
    Kortom, mag een kaart voor zo iemand ook gelinkt worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je een antwoordje gegeven op je blog Daphne.
      groetjes,
      Karin

      Verwijderen
  5. Hoi ik heb vandaag mijn kaartje gelinkt na een tip van Karin.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge is dit weer met mooie DT voorbeelden!
    Succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge , bedankt mijn kaart staat er bij .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas, ik had de post al gemaakt op mijn blogje.
    Ben ik te laat met linken.Moet ik maar beter lezen:)
    Sorry dames, volgende keer ben ik weer van de party!
    Goed weekend, liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen