Volgers

maandag 3 september 2018

Winnaars en Top 3 Challenge 1

Hallo allemaal,

Vandaag maken we de uitslag bekend van onze 1ste challenge.
De opdracht hiervan was :

ALLES MAG + ALLES MAG
ANYTHING GOES + ANYTHING GOES

Het was een hele moeilijke opgave om tussen zo'n massa inzendingen
(165 creaties in totaal)
een winnaar en een Top 3 te kiezen.
Maar we hebben een verrassing.
Onze sponsor Beccy's Place zorgde voor 2 prijzen, 
ééntje voor de maand juli en ééntje voor de maand augustus, 
zodat we nu 2 winnaars kunnen blij maken.

Winnaar juli is 
 # 43 Eri


Winnaar augustus is 
# 5 Crea Astrid

Gefeliciteerd dames.
Jullie mogen de winnaarsbadge uit onze rechter zijbalk nemen.
Om jullie prijs te ontvangen, 
willen jullie mij, CARLA, een mailtje sturen (uiterlijk op 15 september) 
en vinden jullie het fijn om Gast Designer te zijn in mijn volgende challenge (oktober), 
dan mag je dat ook meteen meedelen.

Congratulations ladies.
You can take the winner's badge from our right sidebar.
To receive your prize, please send me,
 CARLA,  an email (before 15th  September !)
If you want to be Guest Designer for my next challenge (October),
let me know that in that same email.

De Top 3 juli / augustus is
# 44 (juli) Crealientje

# 20 (july) Carol Gill

# 66 (juli) Nicolette

Gefeliciteerd dames.
Jullie mogen de Top 3 badge uit onze rechter zijbalk nemen.
Vinden jullie het fijn om Gast Designer te zijn in mijn volgende challenge (oktober), 
dan mag je mij, CARLA hiervoor contacteren via e-mail.

Congratulations ladies.
You can take the Top 3 badge from our right sidebar.
If you want to be Guest Designer for my next challenge (October),
Please contact me, CARLA, by e-mail.

Ik wil iedereen nog eens bedanken voor de mooie en talrijke inzendingen.
Ook Beccy Muir bedankt voor de 2 x $10.00AU gift certificates.

Ondertussen is onze nieuwe challenge 

SCHETS + BLOEMEN
SKETCH + FLOWERS

gestart 
en kunnen jullie HIER
jullie kaart(en) / creatie(s) plaatsen tot 30 september 12.00 uur (GMT)

Groetjes,
Carla


9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben. Dames gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd winnaars, en de top 3!
    Prachtige creaties!
    Bedankt Carla en Karin, dat ik in de Top 3 terecht ben gekomen!
    Helemaal Happy, mijn week begint goed :)
    Ik stuur een mailtje.
    Fijne dag en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een opgave!!
    Maar mooie creaties die jullie uitgezocht hebben als winnaars.
    Gefeliciteerd dames.
    Op naar challenge 2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Carla en Karin
    Wat mooi dat jullie zoveel reactie hebben gekregen,
    Mooie creaties hebben gewonnen!
    Gefeliciteerd dames!
    Op naar de volgende challenge
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik ben blij verrast, dat ik de juli challenge heb gewonnen. Dank je wel. Gefeliciteerd Crea Astrid, en al de dames met een toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd dames. Mooie winnaars :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik in jullie 1e top 3 sta.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Ik ga een mailtje sturen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for choosing my card in your Top 3 and congrats to the other ladies
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen